kikkipicki

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Nikkie - 21 oktober 2012 13:30


Jaa, nu ska jag börja med "dagens känsla" de kan vara lite spännande att skriva ner hur man känner sig just idag. Eftersom de är söndag är jag ganska trött i kroppen men ändå pigg, men är sjukt jäkla GLAD :D Varför de kanske ni undrar..?! Jo jag har bytt mobil och min förra var helt knas.. ville varken skicka sms, gå in på nätet eller något så var desperat efter en ny och de fick bli en Samsung galaxy S2. Är sjukt nöjd med den och den skickar sms direkt, de var min önskan att bli av med Iphone och de blev jag. 


Jaja, lite om min helg.


Igår (lördags) var jag och Jonas på A6 och kollade läget var också inne på lite olika "mobil" butiker för att kolla priser och deras utbud. Sen var vi hemma en sväng och sen blev de avfärd mot Jonas kompis där vi satt och drack lite och hade de allmänt trevligt ^^. 


Sen idag (söndag) så gick vi upp ganska sent och käkade frukost och tjatade lite, sen skulle hjärtat åka och jobba lite så nu sitter jag här själv och ska snart hoppa in i duschen och senare i eftermiddag blir de att övningköra var sjukt längesen så kände att de var dags just idag. Vill att körkortet ska sitta där nu, men snart så smäller de ^^.

//kikkipicki<3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards