kikkipicki

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Nikkie - 19 oktober 2012 15:25

jaa, tänk om man kunde fly från allt dåligt bara leva i glamour och ha de bra inget som stör en eller något som hänt innan. Men man måste leva i nuet tänka på framtiden och ha en tro där allt kommer lösa sig man ska alltså blicka framåt inte bakåt, de finns mycket som har sårat mig men jag har tagit mitt tänkande till en ny nivå och levt på de som jag själv har valt att leva med eller vara med dom vänner som är med mig och accepterar för den jag är. 


Jaja, nog med "kloka" ord. Idag är de Fredag och jag är otroligt trött därför blir de en lugnt hemma kväll med mycket mys med älsklingen<3 Blir nog att kolla film och käka popcorn (min favorit). Har vart i skolan idag och slutade vid 11 sen åkte jag ner till bibblan för att lämna tillbaka min ljudbok som jag lånat för ett tag sen. Nu i veckan har de inte hänt så mycket var med Vickan igår och käkade super god pizza som vi brukar göra efter vi har vart på praktik så att man fått rikskuponger ;) De kanske är de bästa med att vara ute på praktik att skolan betalar för mat på stan eller i andra fall till fika en sen lördagskväll på shell :P. Nu blir de fika med mamma och Janne plus mina 3 syskon, Jasmine kommer att åka iväg över helgen så måste kanske vara lite social med henne så hon inte kommer sakna sönder mig :P vilket jag inte tror att hon kommer göra. //kikkipicki!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards