kikkipicki

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Nikkie - 23 oktober 2012 18:53

Hmm,, jadu har ingen riktig lust att skriva men gör ett försök.


Tisdag.. inte mycket man kan skriva om den dagen den absolut tråkigaste dagen på hela veckan. Eftersom de är lång dag och har haft huvudvärk hela dagen så är jag inte jätte pigg, men har vilat en stund nu så huvudvärken är borta iaf.


Imorgon är de Onsdag och kanske en av de roliga dagarna i skolan ^^. För vi är ju trotsallt i bageriet hela dagen lika så på Torsdag. Mycket roliga dagar tycker jag för då gör man ju något praktiskt hela tiden plus att vi är en så bra klass så vi har ofta kul när vi är där. Sen är de bara Fredag kvar! Sen väntar ett efterlängtat LOOOV! Helt otroligt vad snabbt skolan går nu, snart är de jul också sen är de bara VT-13 kvar sen smäller de med dunder och brak, STUDENTEN kallar på oss :D Kommer bli fett kul men kommer självklart sakna klassen därför måste vi alla planera att göra mycket skojjigheter på lov, helger och framförallt student veckan ;)

//kikkipicki<3



 


" jag kanske inte är helt perfekt, men jag är iallafall mig själv"  

(även om kanske inte alla tycker de, men de som känner mig väl vet vem jag är!)



Ovido - Quiz & Flashcards