kikkipicki

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Nikkie - 25 oktober 2012 15:16

HEEJ!


Nu är man hemma efter en dag i skolan, har vart i bageriet idag och inte gjort alls mycket men ändå är man helt slut i kroppen. Vi har gjort klart våra whoopie pies, marsipan rosor och övat på att spritsa tårtor :) Mycket kul om man frågar mig. 

Nu ska jag käka lite och sedan blir de in mot stan med mamma för vi ska släppa av min syster vid bussen som ska till Öland idag. Sen ska jag och mammsen gå på stan en sväng och kanske ska träffa Lollo om hon hinner.

Sen ska jag hem och sova är sjukt trött så ska bli skönt att lägga sig i sängen med en bra film eller något avsnitt av Desperate Housewives, kanske märks att jag "knarkar" dom avsnitten men tycker att dom är sjukt bra!


Aja nu blir de käk och umgås med familjen innan de e dags att dra sig.

//kikkipicki<3

 

 

Min första tatto men absolut inte den sista ^^.

Ovido - Quiz & Flashcards