kikkipicki

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Nikkie - 9 oktober 2012 09:48

Hellu :)


Usch vilket ruggigt väder.. de är både kallt och de har regnat men de förvånar mig inte om de skulle komma mer, plus att en kompis till mig sa att de snöade igår!! Helt sjukt att de redan ska komma. Man blir ju nästan deprimerad av detta skit väder rent ut sagt.


Aja, de har inte dykt upp så mycket inlägg på sista tiden eftersom jag har haft praktik i 4 veckor och har verkligen inte orkat ladda upp något för jag började vid 06:00 vilket betydde att jag var tvungen att gå upp super tidigt. Men nu är vi tillbaka i skolan och de känns faktiskt rött bra :D Så  nu sitter vi och har samhällskunskap vilket jag tycker inte alls är roligt..Sen har vi lunch och bara en tråkig lektion kvar historia men vissa delar är roliga men inte alla eftersom jag är ganska insatt i historia så försöker jag ge allt för att få ett bra betyg som jag själv är nöjd med. 


Men men efter skolan vet jag inte vad som händer kanske åker hem och träffar min kära mamma som jag inte träffat på ett tag vilket jag tycker är tråkigt kan ju inte direkt kalla mig mammas flicka men de finns ändå så mycket kärlek till henne och resten av familjen<3 


Ikväll kanske de blir "nya" äventyr men bara ett kanske man kommer ju alltid på något att göra en sådan här tråkig tisdag ;) //kikkipicki

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards