kikkipicki

Alla inlägg under april 2012

Av Nikkie - 10 april 2012 07:43

Godmorgon!


Sitter nu i skolan och de är första dagen efter lovet..Jag har tyvärr inte kunnat blogga så mycket på lovet men jag kan berätta allt i text vad som hände.

För det första så har jag jobbat vissa dagar sedan har jag vart med underbara vänner, och min super duper underbara Kille<3

I helgen var det bilmässan på Elmia som gällde för oss/mig! Kollade på massa grymma bilar och träffade även lite roligt folk. På kvällen så åkte vi runt lite i stan och man kan säga att de var kaos i heeeela stan! Bara på A6- pakeringen så var de fullt och man kom nästan inte ut på vägen. Som tur var så hade vi ställt bilen en bit ifrån så vi fick gå en bit men inte alls för långt. Så det var både mitt lov och påsk helgen lite sammanfattat.


Idag är de Tisdag, och de betyder en lååång dag i skolan iaf till 3 om jag inte minns fel. Efter vi har slutat blir de nog att åka hem för att vila en stund, sedan i eftermiddag ska jag kanske träffa Lollo?! Men som sagt vet inte än får se lite vad som händer annars.

Denna veckan kommer inte bli alls lång bara 4 dagar i skolan sedan är de helg igen! Sedan nästa vecka så har vi studiedag på fredagen och då blir det också bara 4 dagar i skolan plus lång helg.


 

Ovido - Quiz & Flashcards