kikkipicki

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Nikkie - 14 april 2012 15:03

hej hej alla läsare:D


Lördag idag och nu sitter man hemma hos Lollo och Johanna, som ni märker fick jag låna Lollos dator med internet annars hade jag inte kunnat skriva detta inlägg :P


Vilken morgon alltså..blev väckt av mamma, som frågade om man ville följa med till stadsparken kommer verkligen inte ihåg vad klockan var men sånt får man leva med. Sedan hörde mamma av sig och frågade om jag ville ha pizza :P Så idag blev de pizza till frukost, inte så jätte nyttigt men de gick ner :)

Senare idag/ikväll ska jag följa med Jonas och hans kompis att handla tills ikväll, för vi ska grilla lite.  

Aannars vet jag inte riktigt vad som händer kanske ska träffa Vickan och Oskar en sväng i stan med Vickans underbara hund Alfred!

Men nästa inlägg får ni kanske senare ikväll eller på måndag beror på om jag har tillgång till internet plus en dator:P

Det borde finnas en app för bloggplatsen på iphone så man kan skriva från mobilen istället.


   

Ovido - Quiz & Flashcards