kikkipicki

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Nikkie - 11 april 2012 10:06

Sådär jaa, nu e man klar med uppgiften som var rätt så stor :P massa grejer man ska ta reda :/ lite svårt men som tur var hade jag sparat en sida där jag hittade allt. 

Eftersom uppgiften var stor så blev de 2 blad på word. Känner mig riktigt duktig :P

hehe, men nu är de bara 50min kvar tills vi slutar sen ska jag banne mig hem och sova! trodde jag skulle somna vid bordet när vi käkade frukost för några minuter sen. Men som tur var höll Alle mig vaken :P 


tänkte också lägga in några av mina kompisars bloggar, om de är okej för er såklart?:


http://lollonord.bloggplatsen.se  - handlar om lollos vardag och om hennes liv i text precis som min :D


http://mezei.blogg.se  - är mer än foto blogg, och Vickan kan garantera att de är hon själv som tagit bilderna hon      lägger ut.



 

Av Nikkie - 11 april 2012 07:54

Godmorgon alla morgon pigga läsare!


Sitter nu i skolan och ska snart börja min lektion..Men som tur är så slutar vi klockan 11:00 idag, (älskar onsdagar).

Efter skolan så ska jag hem och vila en stund behövs efter denna nattens händelse..Vaknade av att jag inte mådde alls bra låg och svettades som en gris även att fönstret var öppet så de kunde komma in kall luft..Usch säger jag bara kunde knappt somna om för att de krampade i hela kroppen. Men som tur var hann jag sova några timmar innan de var dags att gå upp. Så nu på morgonen firade vi älsklingens mamma som fyller år! ( grattis till henne ). Åt en väldigt bra frukost (a).


Men iallafall idag ska jag jobba också på Cafe Mange, så kom gärna dit mellan 18:00-21:00 har ju öppnat ungdomskvällar där med en anna tjej som heter Erica:) Har väldigt kul där och trivs hur bra som helst vilket jag tycker är viktigt att göra på jobbet. Efter jobbet ska jag nog hem och bara ta de lugnt färga håret kanske? Det börja komma en väääääldigt ful utväxt!! Fy de värsta man kan ha enligt mig :P hehe men har ju sett att de är många som färgar sitt hår hos frisören så att de får utväxt..?! Hur kan de?? :O helt otroligt!


Saknar sommaren! Med all värme, vänner och en underbar älskling<3  


Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards