kikkipicki

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Måndagmorgon!

Av Nikkie - 16 april 2012 07:57

Godmorgon!!


Måndag idag vilket betyder att man går i skolan till 11:00!!!

( underbart )

Så efter skolan ska jag ner till stan för att träffa Lollo och Johanna :)

Så i eftermiddag ska jag även jobba.. lite surt när det är så fint väder men hoppas på många kunder ikväll så kom till Cafe Mange mellan 16:00-21:00 har ungdomsöppet vilket innebär att de är billigare pris för ALLA ungdomar.


Tänkte skriva lite om min helg och hur galen den har varit:


Fredags: var jag med Lollo och Johanna sedan mötte vi upp Vickan och Oskar på gården där man träffade roligt folk, var i danssalen och spelade in lite roliga danser. Lollo spelade även in när jag shufflade!! Otroligt att de kunde fastna på film :P Sedan drog vi upp till åsa-sjön och där var vi med Olle och Anton. Sedan så gjorde vi inte så mycket alla åkte hem till sitt och typ kollade film :P


Lördags: vaknade rätt så sent så jag träffade Lollo och Johanna en sväng innan älsklingen kom och hämtade mig. Så på eftermiddagen/kvällen så var vi hos marcus och grillade lite kollade på några Beck filmer.


Söndags: hände det verkligen ingenting tog en promenad till Ica Maxi och handlade lite. Sedan så lagade vi en snabb måltid och kollade på ännu fler Beck filmer :P Sedan så åkte jag och Jonas hem och bara tog de lugnt träffade Lollo och Johanna en snabbis för att snacka lite. 


Så detta var min helg och den har vart otroligt mysig men visst jag ångrar endel saker.. men nu vet man det till nästa gång!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikkie - 12 februari 2015 11:37

God förmiddag på er! Sov ganska så länge idag för igår var jag på barista utbildning i Göteborg på espressohouse :) de var en riktigt rolig dag och jag var nervös i onödan om man säger så x) Men dagen började med att gå upp vid 04:00 för tåget ...

Av Nikkie - 20 januari 2015 22:55

Go'kväll :D Ny vecka och nya händelser :) Igår var jag med Lina när hon skulle göra sina naglar blev också en lätt lunch på de :) För i dessa tider är de precis lika dyrt att fika som att äta riktig mat x). Blev en liten sväng på stan också! ...

Av Nikkie - 16 januari 2015 12:54

Halloj! Fredag och de började med sovmorgon :) så himla skönt! Det blev en ganska fattig frukost för var inte alls hungrig x) men får ta igen det sen :) Jag blev också hundvakt en stund åt pepsi anna och fiddes lilla vovve :) men ser de inte som...

Av Nikkie - 11 januari 2015 12:31

Heej! Söndag idag men har inte någon söndagsångest alls faktiskt :p blev inringd att jobba så de blir lite jobb i några få timmar men kul som tusan. Denna veckan har gått hyffsat fort. Hunnit jobba lite och i Torsdags var jag och älskligen på ...

Av Nikkie - 6 januari 2015 22:25

Godkväll!! efter lite tjat av min kompis Linda att blogga så gav jag efter ;). Hahaha!! aja kanske var på tiden också :p yes de har hunnit va julafton, mellandagarna och till sist nyårsafton! Tänkte börja berätta att jag har fått jobb på e...

Ovido - Quiz & Flashcards