kikkipicki

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Nikkie - 28 april 2011 13:16

då var dagen lite planerad. jag och Julia ska nog hem till henne sen ner till skolan igen för att plocka upp Vickan<3. sen blir de att dra in till stan och käka Glass och bara chilla med de bästa<3 ikväll vet jag inte vad som händer kanske ska bara ta de lugnt ;) plugga lite kanske på matte med en kopp te eller något :/ hmm får se lite...

nu har vi Livsmedel de suger lite men bara 1 och en halv timma kvar nu! haha redan haft de så länge. men man vet ju att belöning väntar senare ^^ // kys til dig ;*<3  



Av Nikkie - 28 april 2011 07:56

Godmorgon! torsdag idag.. inte veckans bästa dag men de funkar. idag har vi Matte och Livsmedel hmm de suger lite bara men men... 

senare idag vet jag inte vad som händer har inte planerat något kanske lite plugg och sen vara ute i solen om den nu håller i sig<3 har lust att käka glass vid piren idag så får ragga på någon som vill följa med ^^. 

men nu börjar matten så kan inte skriva så mycket mer.. kanske lite senare! ;) // kys til dig ;*<3  




Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards