kikkipicki

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Nikkie - 6 april 2011 10:23

jahopp snart ska jag och Alexandra dra till bussen för att sedan åka till läkaren :P haha de kommer nog gå bra :P hmm hon är liiite nervös haha stackarn <3 


aja snart är dagen slut och vi ska bara redovisa våran " picknik " korg hehe hoppas de går bra :P 


sen blir de att träffa Lollo som sagt och vi ska väl chilla lite käka godis ^^ haha som vanligt ;P // kys til dig :* <33


 

Av Nikkie - 6 april 2011 08:14

go morgon! sitter i skolan...igen!


aja inte mer om de nu :P nu känns allting bra och de har löst sig de känns bra för mig men jag vet inte hur du känner?!. 


idag händer de inte så mycket ska sova hos Lollo mys på de ;) ikväll blir de väl gården eller nått.. ;P haha som vanligt typ. snart är de fredag och då blir de mys med Alexandra hehe <3 sedan är de helg på riktigt Lollo ska ju stanna hemma så de blir väl att vara med dom hela helgen ska även hjälpa mamma med Elias och Agnes >< inte såå kul men ändå ganska mysigt <3 nehepp måste fortsätta med Engelska brevet! // kys til dig ;* <3



 

Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards