kikkipicki

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Nikkie - 24 april 2011 18:43

jahopp! snart är detta lov oxå slut :/ lite surt men skola måste man ju ha eller?

aja nu har jag och Carolina chillat vid hamnen och på köpstaden :P haha inte mycket att ha men ändå ;) nu blir de bara att ta de lugnt med familjen kolla på tv och kanske film vad vet jag? ^^ känner att jag bränt mig idag bara på 10 min fan svider aset nu ju :/ hehe men man är brun tills man kommer hem iaf :P mmh är ganska trött så vet inte hur mycket mer jag kan skriva.. men bloggar mera imon :D // kys til dig ;* <3


 

Av Nikkie - 24 april 2011 10:46

godmorgon! har nyss vaknat och käkat lite frukost :P idag är de sol ute så blir att ligga ute hela dagen och steka haha de kommer bli gött ;) idag är de även sista dagen på Öland åker hem imon :/ lite tråkigt men saknar mina brudar där hemma oxå<3 så hoppas på lite halv dåligt väder imon för ska sitta på bussen i 3 och en halv timme.. usch! fan va tråkigt! :( men men man måste ju komma hem på något sätt ;)

imon hoppas jag på grillning och sol på kvällen för vi ska ha ett bra avslut på lovet! vi kommer säkert hamna på Åsa-sjön så kom dit ni som vill vara med :D nehepp ska väl hoppa i lite andra kläder och lägga mig i solen :P // kys til dig ;*<3


  

 ännu en lite cool bild jag hittade på datorn :)<3

Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards