kikkipicki

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Nikkie - 23 april 2011 18:41

mätt? aha de kan kan man säga ;P haha käkat ganska mycket mat, ost bricka, tårta och så godis på de ^^ hehe oops! känner mig lite tjock nu... :P


nu känns livet enklare också :D fan trodde inte de kunde bli bra igen men mitt hjärta börjar hitta sin rätta plats och dunka de slag som har hoppats över<3 nu kan jag känna sorg, glädje och de största kärlek<3! // kys tild ig ;* <3


             



Av Nikkie - 23 april 2011 10:32

jahopp vad ska man säga då?! Glad Påsk kanske? :P aja de får bli så ^^

idag blir de att åka till farmor och farfar och fira lite påsk och födelsedag :D hoppas på god mat ;P sen ikväll blir de säkert att ligga på soffan och bara ta de lugnt käka lite godis och bara chilla med familjen<3


Min text: idag är jag väldigt glad mitt liv börjar gå mot den ljusa sidan igen de känns bara så underbart<3! nu finns de hopp om att tiden kommer räcka :)// kys til dig ;*<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards