kikkipicki

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Nikkie - 13 april 2011 15:31

då har man sovit en stund nu när man kom hem vid 12. haha så är lite seg nu >< men ikväll blir de gården iaf med de go´a brudarna ;)<3 sen händer de väl inte så mycket mer! ska försöka att fixa håret nu och sminkasig. kanske vore bra om man nu inte vill se ut som en pudel när man går ut i " byn " hehe skojja bara ^^


sedan ville jag bara skriva att Ken Ring gör as bra låtar börja lyssna på honom, har skriver både känsliga låtar och glada " sommar " låtar! de gillar vi starkt :D // kys til dig ;* <3

 

Av Nikkie - 13 april 2011 07:58

god morgon! onsdag idag då... en kort dag i skolan sen blir det väl att träffa Erica som vanligt ikväll ska man träffa trevligt folk på gården. men innan dess är de skola -.-  idag är de engelska på schemat ganska kul men först ska vi ha datakunskaps prov i Word! haha ganska onödigt men men man får leva med de ;) hoppas vi får sluta efter vi gjort provet. annars slutar vi 11 så ganska chill ändå ^^ 


sen vill jag bara skriva att jag är glad att jag har vänner jag kan lita på <3 inte de som sviker eller dissar hela tiden.. så jag är bara glad över att jag har er<3 ni är vänner som man kan lita på och berätta allt för! hoppas de är några av mina kompisar som känner sig träffade av denna texten. jag älskar er till 120% bara så att ni vet de ;D // kys til dig ;* <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards