kikkipicki

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Nikkie - 17 september 2012 15:58

HEEEJ!! Eller ska jag skriva "godnatt"..?


Iallafall har vart vaken i 12 timmar redan, helt sjukt för har hunnit med en hel del :P

Har eventuellt vart på praktiken sedan 06:00 imorse, sen var jag och Sofia åh käkade lunch på jensens bofhouse :D Hade det super mysigt ^^ Hehe ett skratt fick vi oss iaf. 


Nu är jag hemma och har slängt in en maskin tvätt med bageri kläderna eftersom de blir väääldigt skitiga efter en dag på Malmborgs Konditori. Snart blir de duschen också kanske lite onödig info men har inget bättre att skriva om..,Senare i eftermiddag/kvällen blir de att träffa älsklingen<3 


Har också lite kul att berätta efter helgen, i fredags blev de att bara ta de lugnt. Sen i lördags var vi ett gäng som åkte upp till Skara där det var en sjukt stor bilträff! Var verkligen mycket att kolla på endel as tuffa bilar men endel kanske var liiite väl skruttiga kanske ^^. Men träffade massa roliga människor så hoppas på att kanske få träffa dem här hemma kanske?! Skulle vart otroligt skojjigt. Sen igår så var jag på innebandymatch, då Jonas stod i målet<3 Han var duktigt, som tur var vann de laget annars hade de kanske blivit sura miner hela dagen.. men så blev de  ju inte :D Aja nu ska jag gå och fixa allt tills imon och kanske att jag hinner kolla på desperete housewives vilket var lääängesen jag kollade på nu... //kikkipicki

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards