kikkipicki

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Nikkie - 6 september 2012 16:20

Heeeej!


Är nu hemma och har fikat lite med familjen :) Men snart ska de åka till elmia där våran husvagn står ^^ eftersom de e husvagn och husbilsmässan nu i helgen, men jag fick inte följa med för att de skulle kosta min stackars plånbok mycket pengar.. för de pengarna ska ju gå till körkort och kanske en resa nästa år :)


Aja har iaf vart i skolan idag och gjort smörgåstårta med Lollo i klassen, hade väääldigt kul men det blev lite långtråkigt efter ett tag. Men det är sånt man får lära sig eftersom de e sånt man får göra ute i arbetslivet. Imon är sista dagen i skolan sen på måndag är de dags att gå ut på praktik i 4 veckor! Helt sjukt vara "utan" skolan i en hel månad. Lite tråkigt eftersom vi inte kommer kunna träffa klassen lika mycket..., men man får försöka klämma in de :) 


Denna veckan har också gått sjukt snabbt, vilket gör att de är en dag mindre till helgen kommer och överraska oss alla eller ah iaf mig :D Sen har jag tänkt på att lägga ut lite kläder och skor på jkpgs-loppis, Men kanske kan lägga ut dom på bloggen också om så önskas?! Hade vart sjukt bra om jag kunde få lite sålt eftersom jag inte behöver vissa oanvända kläder mer. Har liksom massa kläder och skor som är använda minst en gång eller något ^^ 

Men om intresse finns så skriv gärna en kommentar :) // kikkipicki :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards