kikkipicki

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Nikkie - 16 mars 2012 10:04

hejhopp!


Först vill jag meddela att de e fredag och idag och idag kommer de bli en fortsatt bra dag ;)

Ska träffa Frida och Lollo<3 Får se lite om Vickan vill komma ut..?!! :D

Idag är den kort dag i skolan slutar vid 11:00. Så då ska jag följa med mamma att handla.


Sen måste jag skriva av mig lite om vad som händer här på bloggen..

Saker som jag inte gillar att folk ska spy ut.. Elaka kommentarer eller andra elaka saker som inte ens stämmer.

Jag har fått sådana kommentarer och jag ogillar de verkligen,, de är massa skit snack som pågår och jag vill helst inte ta upp de i detta inlägg eller några andra.

Men jag har blivit trackad och de är därför jag kanske inte kommer skriva så mycket!

Så den personen som känner sig träffad hoppas du kan börja tänka om.!


Sen har de också hänt massa saker i mitt liv som " kompisar " har sagt eller skrivit till mig och mår skit nu så varsegod du har lyckats förstöra min dag men inte mitt liv jag har fler att vända mig till.

Jag har de jag litar på och jag orkar inte lägga energi på DIG!

Alla som fanns där när jag hade det som jobbigast det är dem jag kan lita på de jag kan få hjälp av om de skulle ske igen.

Jag hade en period där jag mådde som sämst.. jag började göra dumma saker som jag verkligen ångrar nu..

Men de är något som hänt jag och jag blickar framåt.

Jag lever dag för dag och jag tar dagen som den kommer händer de något just den dagen så har de hänt just den dagen. Dagen efter kan jag har glömt de. 

Så till de som vill visa sig malliga, som vill starta bråk jag skriver bara en sak de var onödigt... För jag kommer ändå har glömt de imon. Så bye bye bitch skyll dig själv.


Aja ikväll ska jag mysa med min UNDERBARA POJKVÄN!

blir la att kolla film och glömma de som hänt. Så idag kommer de bara bli massa mys med familj och vänner som jag älskar mest<3

Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig. Det finns inget bättre när jag kommer hem och får se så många skratt och få så många kramar och pussar av er<3

Vill också skriva att jag trivs i Jonas närhet den känslan som uppstår går inte ens att beskriva. Du är den som gör att jag andas idag<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards