kikkipicki

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Nikkie - 12 mars 2012 07:50

Godmorgon!


Måndag idag och helgen har vart underbar!

 Lite vad jag har gjort:


Fredags: Var med de underbara vännerna Vickan och Oskar hann inte träffa Lollo eftersom att hon skulle gå ut på krogen.. på kvällen tog vi det bara lugnt hyrde lite filmer och hade det mysigt :)

Så vi hyrde " in time, friends with benefits och ice 2020" tror jag den hette mycket bra filmer enligt mig.


Lördags: gjorde inte så jätte mycket men var på innebandy match med Vickan, Oskar, Lollo och Rick ;)

Tycker att min pojke gjorde ett bra jobb i målet! Dock så spelade de mot ett lag som inte verkade vara så jätte tränade.. :P så de laget vi hejade på vann med 32-1. hehe så de var la en rätt så hopplös match men ändå kul att titta på.


Söndags: var vi och badade lite ( inomhus bad ).

De var både mysigt och kul :D Men man blev helt slut i kroppen.. Vilket gjorde att jag och älsklingen bara tog de lugnt. Träffade saknade Matilda och Erica så vi drack lite kaffe och bara snackade!

De kan vara mysigt att göra ibland<3


Så idag blir de att gå i skolan till klockan 11:00 sen ska jag åka och jobba lite :) alltid lika kul att göra något som man tjänar pengar på och man verkligen trivs med. 

Efter de ska jag nog träffa Lollo om inget annat händer. Måste verkligen träffa henne för att de har hänt en massa saker som måste snackas om!!<3


Vissa säger att vi kan vara syskon.. stämmer de? :P


Ovido - Quiz & Flashcards