kikkipicki

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Nikkie - 5 mars 2012 07:55

Godmorgon!


Måndag idag och är rätt så trött..

Har haft en jätte mysig helg med pojkvännen min<3


I fredags var de innebandy match!

Så jag, Vickan och Oskar var och kollade på den:)

Jonas stod även i målet så de blev ju extra spänning. De rolig var att jonas kompis Bubba stod i det andra målet.

De var en jämn match men jonas lyckades rädda de värsta bollarna och Månsarp vann. Kommer inte ihåg med hur mycket med de var en rolig match att kolla på.


I lördags gjorde vi inte jätte mycket åkte iaf till A6 och kollade runt lite på skor. Hittade ett par skor men de kostade ganska mycket 500kr men då vet jag iaf att de skorna håller men att plånboken inte kommerbli så glad, så vi kollade skor på H&M konstigt ställe att hitta skor på :P men jag hittade ett par tygskor som inte var alls lika dyra.

På morgonen var jag och mamma och lämnade jasmine i tenhult hos hennes kille.

Så åkte vi till Ica för att handla lite. Köpte jordgubbar för 15kr paketet.

Jätte goda var dem.


Sedan i söndags tog vi det bara lugnt Erica färgade mitt hår, belv jätte bra så jag TACKAR henne för de :D

Efter de kom Jonas hem till mig och snäll som jag är hade jag maten klar tills han kom hem till mig.

Eftersom mamma och janne plus mina småsyskon var i skåne och hälsade på lite släktingar så var vi hemma själva :P När de kom hem sen på kvällen hade jag och Jonas bakat choklad cupcakes.

De var as goda!

Mamma och de små luktade ko inte så jätte mysigt.. Men de berättade att de hade matat korna och klappat dem.

Min lillebror Elias var så söt och sa att den " stora kon bajsade och kissade och luktade jätte äckligt " så gullig är han.För er som undrar så är han bara 5 år eller ah ska fylla de nu i år.


Dagens händelse: Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag..?

I eftermiddag ska jag iaf träffa Vickan och Oskar får se lite vad vi ska hitta på.

Kommer alltid på något de är ju fint väder idag så hoppas att vickan har med sin kamera (a)

älskar när de e fint väder och ta massa roliga foton men även endel seriösa;)

Men kanske lägger in ett till inlägg senare idag eller imorgon på morgonen i och med att jag inte har något internet hemma.. de suger lite men men jag klarar mig.


 

Ovido - Quiz & Flashcards