kikkipicki

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

New!!

Av Nikkie - 20 februari 2013 17:24

Tjenamors!


Tänkte att de hade vart lite kul att ändra lite här på bloggen så har valt att göra en ljus bakgrund just för att de blir roligare att läsa plus att man ser bättre också.


Jag har funderat på att ändra headern också men tror inte att de blir så än på ett tag, för vill kunna ta vår bilder senare under våren så de kommer bli en stor förändring. 


Jag har mina önskemål också att jag ska få fler läsare också så håller på att fixa och trixa lite så jag kan få stå med på Jnytt.se/blogg där man kan gå in och kolla vilka i jönköping som driver bloggar så att man kan läsa deras också. Jag vill ha lite hjälp med detta så de är bara att dela med sig av min blogg. Kanske ska börja skriva lite bak grejer igen? De var väl ganska kul. Eftersom att vi i skolan skapar så mycket nytt nu under våren och det kommer komma mer avancerade saker också så kan de nog vara roligt att få visa er vad jag kan och vad jag håller på att lära mig. 



 

De här är ju bara en av få grejer som vi gör i skolan och självklart blir de bättre, men detta var ett projekt som man själv skulle göra i en mindre grupp så de vara whoopie pies som stod på schemat just för att alla i min grupp älskar de. Så dom med blått socker på är choklad whoopies med dumle fluff, dom i mitten har jag för mig att vi hade pistagearom i. Och de längst ut är vanliga traditionella chokladbollar. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nikkie - 12 februari 2015 11:37

God förmiddag på er! Sov ganska så länge idag för igår var jag på barista utbildning i Göteborg på espressohouse :) de var en riktigt rolig dag och jag var nervös i onödan om man säger så x) Men dagen började med att gå upp vid 04:00 för tåget ...

Av Nikkie - 20 januari 2015 22:55

Go'kväll :D Ny vecka och nya händelser :) Igår var jag med Lina när hon skulle göra sina naglar blev också en lätt lunch på de :) För i dessa tider är de precis lika dyrt att fika som att äta riktig mat x). Blev en liten sväng på stan också! ...

Av Nikkie - 16 januari 2015 12:54

Halloj! Fredag och de började med sovmorgon :) så himla skönt! Det blev en ganska fattig frukost för var inte alls hungrig x) men får ta igen det sen :) Jag blev också hundvakt en stund åt pepsi anna och fiddes lilla vovve :) men ser de inte som...

Av Nikkie - 11 januari 2015 12:31

Heej! Söndag idag men har inte någon söndagsångest alls faktiskt :p blev inringd att jobba så de blir lite jobb i några få timmar men kul som tusan. Denna veckan har gått hyffsat fort. Hunnit jobba lite och i Torsdags var jag och älskligen på ...

Av Nikkie - 6 januari 2015 22:25

Godkväll!! efter lite tjat av min kompis Linda att blogga så gav jag efter ;). Hahaha!! aja kanske var på tiden också :p yes de har hunnit va julafton, mellandagarna och till sist nyårsafton! Tänkte börja berätta att jag har fått jobb på e...

Ovido - Quiz & Flashcards