kikkipicki

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Nikkie - 21 februari 2013 17:00

Halloj!

 

vilken dag vet inte ens vart jag ska börja? Men först ut är: jag var i skolan även att de kändes i kroppen att den inte var riktigt vaken men gick ändå. Hade roligt i bageriet i alla fall, och en massa skojjiga saker hände. 


Nu är jag hemma och väntar på att Vickan och Oskar ska komma hem till mig eller om jag ska möta dom vid bussen. Har ingen aning vad vi ska göra men måste packa tills imorgon då jag,Jonas, mamma, Jasmine, Elias och Agnes ska åka till Öland så kommer vara borta ända till Måndag ganska skönt att komma iväg också eftersom jag inte vart hos min släkt på väääldigt länge så kände att de var dags. Så de kommer bli en super duper mega bra helg med fina släkten. Och på Söndag är de även dop som gäller, för min lilla kusin som jag ska få träffa nu första gången. Så hoppas på att de kommer bli mysigt. 

Men innan vi ska dra oss ner till Ön så blir de skola fram till 11-11:30 kanske om man har "otur" så blir de hem och slappa innan man ska åka så långt.... Lite synd men de får man ta. 

 

 

 

Bjuder på en bild på mig och min lillebror Elias.

Ovido - Quiz & Flashcards