kikkipicki

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Nikkie - 5 februari 2013 10:18

Hej hej!


Sitter nu och har den sista timmen av samhällskunskap. 

Ganska skönt för de är sista lektionen innan lovet men dagen är inte slut här utan vi har historia sen efter lunchen i 3 timmar... gillar verkligen inte den lektionen för att man är alltid seg eftersom de inte finns någon luft eller ljus som kommer in i de klassrummet. 

Men man ska alltid tänka positivt i de värsta fallet så de får man göra nu då. 


I eftermiddag ska jag träffa Vickan  och kolla lite på stan med henne kanske kan bli en fika i allt "shoppande". Måste dock spara pengar tills jag och älskligen åker till Göteborg i början av Mars. Kommer bli hur mysigt som helst! Jag och Vickan har alltid roligt även att vi båda kanske är halv sega och mår piss så kan vi göra våra dagar till de bästa. 


De kanske dyker upp ett nytt inlägg senare idag om hur jag tänker på historian och vad vi gör och så. Får se lite hur mycket jag orkar med. 


 

" Lev livet som du själv vill, gör detta utan att klaga hos andra "

Ovido - Quiz & Flashcards