kikkipicki

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Nikkie - 11 februari 2013 15:04

Hej hej!


Nu när jag väl har en vecka ledigt från skolan, tänkte jag att jag kunde blogga lite om mitt lov.


I helgen var de hur kul som helst massa saker som hände m.m I fredags var jag med Vickan och Oskar på after work men i vårat fall blir de after school ;) hehe men de var mysigt! Satt bara åh pratade och hade en kul tid tillsammans. Efter vi vart på de åkte vi hem till Vickans pappa och chillade till Älsklingen kom och hämtade mig. Vi åkte hem till honom för att byta om eftersom vi skulle till Ogge och Lina där vi satt och spelade lite spel och drack lite, hade en kul fredag. 


I lördags var jag och Jonas på upptech med mina små syskon och lekte av oss lite vilket var väldigt uppskattat av alla 4 tror jag. Sen på kvällen kollade vi på melodifestivalen och bara mös som man ska göra efter en lååång dag. 


Igår var de inte så mycket på schemat fick träffa jonas syster Anna och hennes kille Fredrik. Vilket var mycket trevligt vi käkade också god mat hemma hos Jonas. Sen åkte vi på innebandy match men de blev inte så mycket att kolla utan jag och Lina satt mest och snackade om alla åh inget :) 


Idag fick jag frukost på sängen av mitt hjärta vilkte jag tyckte var jätte romantiskt eftersom de aldrig hänt innan :P så vi käkade sen kollade vi på någon finsk film låter kanske konstigt men den var rätt så bra. Så nu ligger jag hemma och har krypit ner i sängen och kollat klart på en film så snart ska jag passa Agnes ( min lilla syster) för Elias och mamma ska åka på simskola. Hade velat följa med för hade vart kul att simma lite för de e ju trots allt sportlov ;) Blir dock inte så mycket träning för mig eller inget jag vet än i alla fall. 

 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards