kikkipicki

Alla inlägg under maj 2014

Av Nikkie - 1 maj 2014 20:56

Godkväll!

Idag är de torsdag och de har vart en ledig dag för alla som jobbar! Idag har jag, , älskling, linda och marcus vart och spelat på travet i vaggeryd :D eftersom de var första gången vågade man inte satsa allt för mycket så gick nog plus minus noll på vissa spel men de var sjukt kul :D jag gillar ju hästar också så fick se lite utav mitt intresse på samma gång som spänningen steg ;) haha!!

Nu sitter vi och kollar på kärleken checkar in på tv3, en film som jag verkligen rekommenderar :) den är både romantisk, rolig och spännande:)
Imorgon är jag ledig från jobbet så ska tvätta lite, packa inför helgens mini semester (mer får ni reda på senare vart vi ska), in till kontoret, göra lite ärende med linda och sen bara ta de lugnt :)
Ha en fortsatt trevlig 1:a maj och njut till max :)

Ovido - Quiz & Flashcards