kikkipicki

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Nikkie - 17 maj 2014 11:44

Tjenis!

Lördag är de idag och solen skiner :D hur underbart är inte de, efter en vecka med regn och trist väder.
Just nu sitter jag i bilen och väntar på att älsklingen ska bli klar hos frisören :p. Sen ska vi hämta min lillasyster Jasmine och sen bär de av mot Öland!!!!
Där ska vi bo hos min pappa och hans fru :) vi ska även fira min lillebror som fyllde 8 år denna veckan :) tiden går så himla fort att man knappt hunnit tänka på alla minnen man har :p haha!! Vi kommer även få träffa fler släktingar från pappas sida sen får vi se hur mycket mer vi hinner med eftersom vi ska åka hem imorgon igen :( men sånt är livet..
Igår var de ganska så lugnt, först var jag på ett möte och sen åkte jag och mötte upp Jonas så åkte vi och handlade. Vi grillade nämligen med Linda och Marcus :). Sen blev de bara film resten av kvällen, alla var ganska så trötta efter en dag med fullt upp på schemat :p.
Kommer kanske blogga lite senare i eftermiddag när vi kommit fram till Ön ;)!

Ovido - Quiz & Flashcards