kikkipicki

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Nikkie - 30 december 2012 19:52

Heeeej!


Ville bara meddela att nu känns allt väldigt bra. Lite skakig efter allt som hänt men de börjar ordna upp sig. 

Helgen har vart bra i Fredags var jag ute med Vickan och Petra och sen några till. Hade en väldigt rolig fredag tillsammans. Sen igår blev de bara att kolla film. Ganska skönt kan man säga. Så idag har de också vart lugnt.


Aja imorgon är de NYÅR!!! Då kommer de bli ös, och allt kommer bli jätte bra känner de på mig nu. Rätt så skönt att veta de. Men nu är de duschen som kallar sen blir de ett avsnitt att Jersey Shore...igen :P Men de e sjukt kul att kolla på när man inte har något att göra. 

Om jag inte hinner skriva några fler inlägg detta året så hoppas jag att ni får ett bra avslut och GOTT NYTT ÅR!!


Nästa år kommer jag ha liiite mer tid till att blogga lite mer de är iallafall mitt nyårslöfte om man ens vågar ha något. Är ju inte så duktig på att hålla sånt, hehe. 



     

Ovido - Quiz & Flashcards