kikkipicki

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Nikkie - 5 december 2012 15:47

Heeeej!


Ville bara skriva ett litet inlägg om kanske något helt onödigt men behöver skriva av mig. 

Var i bageriet idag och värst av allt var att jag fick ställa miig och göra kola vilket jag har gjort nu alla lektioner ungefär men kanske ska ta de som en positiv sak att jag är otroligt duktig på att koka kola eller så vill alla bara testa mig?! Vem vet men som sagt jag tar de positivt. 

Så de är nog de ända jag har gjort idag, vad jag kommer på i alla fall. Nu är jag hemma och slappar i sängen har precis julpyntat mitt rum så nu hänger de gardiner uppe och lite tomtar och en massa ljus :D Så otroligt mysigt. 

Har till och med dammsugit rummet för de såg ut som skit rent ut sagt. 


Sen vill jag tilläga lite saker:


1: De är vääääldigt irreterande med människor som kallar sig vänner när de håller på att snacka skit!

2: Hatar att de är så jäkla mycket snö ute men kanske hatar de just för att de är mysigt? vem vet?!.

3: Gillar att jag har fina vänner som ställer upp för en när man verkligen behöver dom. Har haft en jobbig tid nu på den sista tiden men försöker smälta bort de. Inte de lättaste när man tänker på de hela tiden...

 

 

 

Jag kanske inte är perfekt eller att vissa inte ens tycker att jag är mig själv men tyck de då!! Tänker inte hindra er men jag själv tycker fan att jag lever upp till min dröm och mina mål vilket jag bara kan göra genom att vara mig SJÄLV!! 



Ovido - Quiz & Flashcards