kikkipicki

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Nikkie - 20 december 2012 18:10

Hello bitches!



Nu är de nog dags att skriva ett inlägg om min vecka eller vad tycks?.


Aja veckan började ganska så bra förutom att de blev plus grader så all den vackra snön blev till en slaskig grå sörja som man ville undvika. Men de har nu frusit på så de är ganska halt ute men de ligger fortfarande kvar snö vilket är tur eftersom de är julafton snart :D Längtar sönder!! Kommer bli en väldigt mysig jul med älsklingen hemma hos honom med hans familj. 


Men nu är de Torsdag och jag har slutat skolan kan inte fatta att de kommer vara lov nu i ca 2 veckor, känns mer som att man ska till skolan imon igen och få träffa alla. Men icke.. lite synd men sån skit får man ta. 

Snart ska jag kolla på ett avsnitt av jersey shore och längatr sönder tills jag en dag kommer till USA med min fina brud Alexandra<3. Och kanske några tjejer till eller ah dom som vill följa med. Men jag SKA till USA vad som än händer!


Vill också åka på någon weekend någonstans men vet inte vart än? Får se lite hur mycket ekonomin klarar men har ju fixat de innan och kan lika gärna fixa de nu också. 


//peace kikki!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards