kikkipicki

Alla inlägg under juni 2012

Av Nikkie - 1 juni 2012 07:48

Godmorgon!


Kom nyss till skolan och insåg att de kanske är en kort dag i skolan, hur bra som helst!

Så efter skolan ska jag hem och vila en stund inför eftermiddagens händelser, vilket är att träffa Lollo och kankse Vickan :D Kan ju hoppas på de iaf. Ikväll blir det bara att ta de lugnt med älsklingen<3 För imorgon ska jag klippa mig och kanske slinga håret blont vill verkligen de nu till sommaren och eftersom jag är blond annars så kanske jag kan få behålla min nartuliga hår färg. På kvällen blir de kanske lite fest och RixFm festivalen. Kan bli spännande att se vilka man träffar :) 


Men ska strax börja så kanske skriver ett inlägg senare i eftermiddag om bakverk om jag nu hittar något kul att skriva om :)

// xoxo kikkipicki.


 

Ovido - Quiz & Flashcards