kikkipicki

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Nikkie - 10 juni 2012 19:01

Hej!


Har fått låna mamma och jannes dator sålänge :) vilket innebär att jag kan skriva massa med inlägg ;D

Aja helgen har vart bra, har dock inte gjort så mycket but still.


I fredags var jag med Frida en stund kollade på film som vi inte sett sen vvi var typ 11 år eller något :P hehe men de var mysigt ^^ Senare på kvällen kom Älsklingen så vi lagade lite god mat tillsammans alla 3 :D Hur mysigt som helst<3


Igår (lördags) vaknade jag och Jonas rätt sent så vi hann inte göra så mycket men vi hämtade Jonas kompis Marcus i stan så vi åkte och handlade lite vilket var ganska kul. Har nog inte haft så kul i en mat affär innan :P Men vi överlevde ;) haha, sen åkte vi hem till mig för att laga en för tidig midsommar middag med sill, potatis, lax och en massa annat gott man brukar ha.


Sedan idag så har vi bara tagit de lugnt lagat lite mat och sedan kom min syster Jasmine hem så vi åt tillsammans. Efter några timmar av vila så kom mina minsta syskon hem :D Vilket inte var så kul eftersom Elias är "pappasjuk" så var de gnäll som sedan gick över dock. Vilket var väääldigt skönt så vi fikade lite och sedan fick de bada så nu sitter vi alla vid bordet och "äter" kvällsmat. För snart ska de sova vet inte vad som händer senare ska iaf fixa väskan tills imon och så sen blir de film och vänta på att mamma och janne ska komma hem från Italien :D Hoppas på fina presenter :P

//xoxo kikkipicki


 

Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards