kikkipicki

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Nikkie - 6 juni 2012 19:38

Hej hej :)


Sitter och gör ingenting nu för tillfället men ska snart käka glass med älsklingen<3

Har också börjat lägga över ALLA bilder/skolarbeten till ett minneskort..för imorgon ska jag och resten av min underbara klass lämna in datorn så att man kanske kan få lite nya program efter sommaren! Får hoppas på de bästa ;)

Idag har Jag, Lollo, Marcus och Älsklingen Jonas vart på rosenlund och badat halva dagen så alla är nog rätt sega efter en dag där med mycket skoj och lite rivmärken :P Men jag dör ju inte för de. 


Resten av veckan så kanske inte jag kan skriva så många inlägg..lite surt att inte ha en dator hemma också iaf en som fungerar. Men ska nog kunna lösa de på bästa sätt :D // xoxo kikkipicki


 

Presentation


Tjeena!

Min lilla blogg om min vardag i text självklart blir jag glad om du/ni skriver en liten kommentar eller någon fråga som jag kanske kan svara på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards