kikkipicki

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Nikkie - 20 november 2011 16:54

Heeey!


Sitter just nu och kollar runt lite på olika bloggar sedan väntar jag på min underbara pojkvän ska komma hit och fika med mig ;)


Nu i helgen har jag vart med lite roligt folk och älsklingen såklart<3 haha blev en liten trip till bankeryd för att gör typ ingenting men hade annars suttit i lollo och ricks lägenhet och ugglat :P

Ne,, men de var lite skoj ändå.

Idag har jag klippt mig blev faktiskt nöjd med håret,, sen har jag vart ute och gåtten sväng och efter de började jag baka mjuka pepparkaks muffins! Så himmla gott<3

Imon börjar min andra vecka på praktiken..hoppas på att få gör a något kul denna veckan också! hehe,, förra veckan var rätt slapp men hade ändå kul fick lära mig kassan och sedan göra lite smörgåsar. Men ska göra mig en caramel latte nu så ha de bäst // en slö nikkie :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards