kikkipicki

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Nikkie - 1 november 2011 11:46

Heeey!


Idag är de tisdag :) de betyder alltså andra dagen på lovet!

( underbart ) bara för att jag och Lollo ska bli fotade av speciallisten Vickan<3 Kommer bli en super bra dag med bara oss tre brudar.. senare ikväll blir de att dra ut t Nhr... inte jätte kul men vi ska sova alla hos mig så kan nog bli en kul dag :D sen inatt kanske vi ska drs ut och ta lite bilder så som jag och lollo brukade göra förr eller ah typ förra året :P men men kollade igenom de bilder och bestämde oss för att göra de igen. 


Denna veckan är helt full proppad känns de som,, men kommer nog bli kul med allt som är planerat! 

jag har lite hjärnsläpp idag så vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om men de kommer att komma upp bilder från dagen upp på bloggen :D // en taggad Nikkie<3


     

Ovido - Quiz & Flashcards