kikkipicki

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Nikkie - 11 november 2011 20:17

Godkväll!!


Nu spelas de idol på tv:n och jag är barnvakt åt mina små syskon ( de yngsta )<3

har vart jätte mysigt så nu ligger de och sover ;) Så snart kommer älsklingen hit och ska hålla mig sällskap tills mamma och hennes man kommer hem :)


Har inte kunnat blogga så jätte mycket denna vecka bara för att jag har inte haft tillgång till internet på hela veckan..

men här e lite jag har gjort: träffat bästa vänner<3 vart hos doktorn och fått mitt besked om min hosta!! Usch,, så fick medicin för den ( som tur var) hade ju dött annars :/ men hoppas på att få bli bättre tills nästa vecka för då har vi praktik så ska vara på ett litet cafe i norrahammar ( Cafe mange ) så kom gärna dit och hälsa på mig :D


Har inte vart så mycket ute nu när de e sååå kallt ute eftersom jag har vart sjuk eller ah är fortfarande sjuk.. så har inte vart i skolan på 3 dagar.. lite surt att få missa så mycket för lite hosta!! men men hellre att vara hemma och inte behöva smitta någon stackare i skolan :P hehe,, men har haft de rätt sknt hemma också typ kollat film och legat i sängen hela dagarna aldrig fel.


Men ska kolla på Idol nu och vänta på älsklingen som kommer snart<3

Så ha de bra // en hostig nikkie :*


 

Ovido - Quiz & Flashcards