kikkipicki

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Nikkie - 20 januari 2015 22:55

Go'kväll :D

Ny vecka och nya händelser :)

Igår var jag med Lina när hon skulle göra sina naglar blev också en lätt lunch på de :) För i dessa tider är de precis lika dyrt att fika som att äta riktig mat x). Blev en liten sväng på stan också! hehe.

Idag har jag bakat bullar med jonas syster som kom förbi :) så de fick bli både vanilj och kanelbullar. De var nog dom godaste bullarna jag någonsin har bakat :p Gjorde efter ett annat recept så kan vara därför ;).
Sen har vi vart ute och gått med vovvarna! riktig skönt faktiskt :) Min mobil fick sig ett bad i snön x) men den överlevde!! fick en lätt hjärtattack där ett tag :p.

Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra...blir att kanske fixa lite på rummet och sortera kläder eller nått :}.

Måste också skriva att jag har varit rökfri i ca 4 dagar nu :D så mitt humör är lite sisådär.. men ska f*n klara mig igenom detta med allas stöd!

Skriver detta "onödiga" inlägg efter att Linda ville det <3 men de gör inte mig något ;)

Ovido - Quiz & Flashcards