kikkipicki

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Nikkie - 6 januari 2015 22:25

Godkväll!!

efter lite tjat av min kompis Linda att blogga så gav jag efter ;). Hahaha!!

aja kanske var på tiden också :p
yes de har hunnit va julafton, mellandagarna och till sist nyårsafton!
Tänkte börja berätta att jag har fått jobb på espressohouse här i Jönköping :D så jag har fått jobba rätt så mycket nu på sista tiden :) inget som skadar mig x)
Julafton var riktigt lugn vi var och tände ljus på älsklingens far och morföräldrars gravar <3 sen åkte vi hem till honom och kollade på kalle anka och fikade tillsammans med han föräldrar :) riktigt lugnt och skönt!
sen var de dags att jobba igen och sen var de helt plötsligt var de nyår :D Det nya året firades in med underbara vänner och prinsen min<3 Hade en riktigt rolig nyår och bästa avslutet!

Vi får väl se när jag bloggar nästa gång men de ska jag bli bättre på kan jag lova ;)

Ovido - Quiz & Flashcards