kikkipicki

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Nikkie - 9 april 2014 09:22

Godmorgon!


Jahopp.. Onsdag idag halva veckan har gått och de känns ganska så bra veckan går bara för fort. Hinner inte alls med att träffa dom som jag vill träffa, de regnar ute och allt bli bara tråkigt då :( 


Men vad ska man göra..? 


De man kan göra när de är tråkigt väder ute är ju att bjuda hem vänner och kolla på film och mysa ner sig i soffan med lite snacks om man vill vara onyttig de går ju faktiskt ta igen de när de blir fint väder ;). 

(Haha inget jag behöver oroa mig för iaf :P.) 

Sen kan man baka något eller laga god mat och bara va, antingen med den man älskar eller en god vän<3


Nu ska jag fortsätta söka jobb och kolla på de otroligt tråkiga vädret och önska att jag vore hemma i en varm säng :/....



Ovido - Quiz & Flashcards