kikkipicki

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Nikkie - 20 september 2011 09:25

Godmorgon! 


vaknade ganska tidigt men mamma hade fixat kaffe till frukost så blev ganska pigg på engång ;) rätt skönt ska nog börja dricka de nu på morgonen för de är ju värmande och man piggnar till.

Gårdagen var helt underbar var med Lollo och chillade på gården :P sedan åkte vi och köpte chips, osbågar och cola. de var najs ;) sedan träffade jag älsklingen och han sov hos mig inatt super myys :*

Idag har vi bara en lektion as gött, börjar tisdagen med engelska klockan 8 sedan avslutar tisdagen kl 11! kan de bli mycket bättre förutom att man skulle vart ledig heeeela tisdagen? :/ men man överlever :) 

Ikväll blir de att va med Lollo och Vickan får la se vad vi ska hitta på :) var ett tag sen de bara var vi " brudar ".. men man får ta den tid som blir över, alla har ju ganska mycket i skolan nu eller någon träning på eftermiddan/kvällen..!

Men då blir de kul att träffas och så har man ju såklart samlat på sig liite skvaller :P ne,men de blir mycket girl-talk ;) hehe,,kan låta fel men de får de göra just nu!

hade iaf en bra början på dagen<3! men nu är de rast ;D // kys til dig ;*



   inte så jätte bra bild men men :P detta är jag och min halv syster MY som bor på Öland med min filj där :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards