kikkipicki

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Nikkie - 15 september 2011 20:32

Heeey!


sitter just nu och gör ingenting,väntar på att älsklingen ska komma hem för han är på träning till 22 ikväll..lite surt att de är så sent men jag försöker hålla mig vaken :P

Har vart hemma nästan hela denna veckan från skolan för har vart helt off i huvudet och konstiga kramper i magen, så blir att ringa vård Centralen imon :/ såkan inte komma till skolan imon heller :/

Men känner mig ändå rätt pigg så på måndag blir de back to the hell :P ne men ska bli skönt hatar att sitta hemma och uggla. Imonkväll blir de bara massa mys med älskling och på lördag kanske vi ska träffa Frida :D de var rätt längesen vi umgicks själva bara hon och jag som förr när vi var små ;)

Har inte gjort så jätte mycket idag mest tagit de lugnt, så blir la lite roligare nu i helgen :D

men nu ska jag packa väskan lite och måla naglarna // kys til dig ;*

 


Ovido - Quiz & Flashcards