kikkipicki

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Nikkie - 30 augusti 2011 09:58

Heeey :D


Redan tisdag,rätt skönt inte så många dagar kvar i skolan. idag har vi inte heldag utan slutar vid 11, sen imon har vi de praktiska och slutar 11 igen. Älskar mitt schema men lite surt att engelskan flyttades till tisdagar när man skulle vart ledig hela dagen men men man får ta såna smällar :P

Fick skjuts till skolan av älsklingen såå jäkla bra för " försov " mig lite bara..hehe Oops!

Idag blir de att ta sig ner till stan för att kunna käka lite mat med älskligen! något vi inte gjort förut så kommer bli supermys ;) sen vet jag inte riktigt vad som händer ska la va med brudarna :D de var längesen vi var allihopa men måste kolla upp om alla kan. 

Igår tog vi ett beslut att vi ska åka ner till släkten på Öland,jag,älsklingen,beccis och kanske vickan<3 de kommer bli nice ;) hoppas bara vi kan låna mormor och morfars kompisars sjöbod,annars får vi bo i en friggebod ( stavning? ) haha jätte mysigt blir säkert att dra in t Kalmar också och kolla runt käka lite gott och förhoppningsvis hälsa på pappa med familj ;D Ååh,snart är de skördefesten där nere på Ön också. Då ska jag och min syster åka ner igen till pappa. om de nu var rätt helg :P 

men måste fortsätta med engelska arbetet.. // kys til dig ;*<3  





Ovido - Quiz & Flashcards