kikkipicki

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Nikkie - 26 augusti 2011 07:52

Godmorgon!


fredag idag ( yeeees )! har snart den första lektionen nu på morgonen...lite surt att börja tidigt men slutar rätt tidigt ändå!

i helgen ska jag och beccis va barnvakt åt mina småsyskon. Lite kul men ändå jobbigt! sen kanske älsklingen kommer på besök eller ah hoppas han hjälper oss :P 


Har inte så jätte mycket planerat men ska nog gå att ordna blir säkert att åka på

" fallen-dag " imorgon om man nu kommer se något...hehe fallens-dag är när dom släpper ut allt vatten från en sjö, så åker de ner som ett vatten fall. De e jätte fint men har bara vart där en gång innan av alla mina 11 år i jkpg :P 


igår var jag och beccis och piercade oss men jag kunde inte göra någon så blev ganska besiven..men nästa vecka så blir de att boka ny tid till den. men becca blev fin på näsvingen :D 

Då kände jag att jag saknade min näs piercing...men sånt är livet men man får offra sig för att kunna gå den linjen jag går. senare på kvällen bakade vi en choklad tårta.men den e inte riktigt klar...// kys til dig :*

Ovido - Quiz & Flashcards