kikkipicki

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Nikkie - 17 oktober 2011 13:12

Heeey alla glada :D!


Snart är de time för rast eller ah typ 30 min kvar.. usch orkar inte sitta still mera mitt huvud håller på att sprängas kan de bli mycket värre?! :/

men men ska inte klaga,, inte såå lång tid kvar tils vi slutar (Y) då blir de att möta upp becca på A6 ;) hehe sen ska vi ner t stan och möta vickan för att sedan dra oss ut t nhr :P hehe kommer nog bli en bra dag ändå :) sen blir de inte mer att dra in t stan eller något liknande orkar inte åka runt hela tiden som man alld annars får göra :P men nu har jag själv bestämmt att stanna hemma i nhr. för har ju kompisar hemma också så blir att dra t gården ikväll<3 och träffa alla andra! 

Men ska fortsätta med " uppgiften " hmm liite svår men ska nog funka.

// en rätt så glad nikkie!


 

Av Nikkie - 17 oktober 2011 10:08

Har lyssnat lite på endel låtar som påminner om olika minnen med mina närmsta vänner<3

Ni ska bara veta hur mycket jag älskar er! 


de vänner jag har är jag stolt över. har kännt en ett jäkligt länge och jag ångrar ingenting med henne förutom alla bråk vi haft men de har alltid löts efter ett tag, därför är de hur bra som helst just nu vi har aldrig skämts för varandra de tycker jag är viktigt att man inte skämms för varann,, även om jag kanske kan vara lite efterbliven ibland :P ne skojja bara den kompis jag kännt i 7 år nu är Lollo<3 kommer ihåg vårat första möte haha tror båda gör de :P haha började på brodalskolan den 3 october 2005! hade endel vänner då men den som var mest intressant var Lollo :D haha ångrar inte den tiden. 


sen har jag ju skaffat mer och mer vänner under alla år,, var vän med en som gjorde att jag träffade Vickan<3 haha kommer också ihåg första gången :P man lägger sådant på minnet. ne men träffade Vickan för ca 1 år sen och under de korta året har vi gått igenom mycket saker.. bl.a att vi har visat varandra att vi kan va lika med ändå olika hon är bra på att trösta männiksor när de e ledsna och jag är bra på att göra de människor glada :P hehe,, rätt bra eftersom vi hänger ihop hela tiden<3


jag har som sagt träffat många vänner men dessa 2 har funnits för mig extra länge men vill inte peka ut någon speciell utan ni som vet vilka ni är som jag hänger med dagligen ta inte illa upp e ni snälla för vill inte ha några bråk..<3


sen har man ju mist endel vänner också men verkligen ingenting jag ångrar. ni vill bara veta vad som har hänt men vill inte ta dehär.. tyvärr men fråga gärna i en kommentar!


(lollo)    (vickan ,, inte så jätte bra                                                                                                                                                           bild) 


dessa 2 är de som jag haft vid min sida i vårt och torrt<3  

Av Nikkie - 17 oktober 2011 07:45

Godmorgon!


Måndag..morgon och jag är liite seg idag! men men de går att stå ut med :) 


Idag har jag inget såå jätte planerat.. men kanske ska träffa becca efter skolan sen kanske Erica men ska höra med de andra 2 brudarna också :)


Helgen har vart underbar<3 vart med min pojkvän och bara tagit de lugnt i lördags var jag dock med Lollo och Erica träffade även Olle en stund :D

Sen var jag med jonas och vi träffade 2 av hans  kompisar och kollade film. super mys<3

sen igår var de en slappa dag men hann till och med städa rummet :) så nu är det fint igen :P hehe,, har inte sååå jätte stor koll på mitt rum när man knappt är hemma :/ men ska nog börja tänka på hur de ser ut..


Nu i veckan vet jag faktiskt inte vad som händer,, men kommer säkert på något ;) hehe gården är ju öppen som vanligt så blir säker att sticka dit :) men ska försöka kolla upp naturkunskapen ska ha ett litet " test " idag.

// en jäkligt seg nikkie!


 


Ovido - Quiz & Flashcards