kikkipicki

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Nikkie - 4 oktober 2011 08:02

Godmorgon!


Kom nyss till skolan och mår inte alls bra men bara för att man vart sjuk engång var man tvungen att gå t skolan idag..jobbigt men de är inte så lång dag i skolan slutar 11.


Denna dagen hoppas jag blir som planerad ikväll blir de att sola med Lollo :) hehe,, skaffa cancer.se :P ne men rätt skönt att bara ligga och värma sig lite gjorde de förra veckan och de visar verkligen resultat. Så nu i denna kylan behövs värme från både ett solarium och vänner och kanske till och med pojkvännen. Höstkyla skulle jag vilja kalla de.Så nu är de mössa och halsduk som gäller när man väl ska gå till skolan. Under dagen vet jag inte vad som kommer hända men ska iaf möta Lollo i stan vid 5 för att hon slutar sååå sent just på Tisdagar :/ lite synd om henne<3


Denna veckan kommer de inte hända så mycket ska iaf få min efterlängtade piercing på torsdag hmm,, e lite nervös men ska nog gå bra med beccis stöd :D

Annars är de väl rätt lugnt på Lördag ska jag och min familj plus älsklingen till Vika på 80-års kalas. Kommer nog bli kul iaf att få träffa mammas sida av släkt,, alltså jag träffar nästan inte dom och kommer bli kul att väl få träffa dom.

Sedan på kvällen e man bjuden på fest men vet inte riktigt hur vi ska göra?!

Men de löser sig alltid. På söndag blir de bara en slappa dag kan man ju alltid hoppas på brukar oftast komma på något som man vill göra.. men nu börjar Engelskan :/ men ska gå bra bara att stå ut.. // kys til dig :*      Älskar DIG mer än något annat <33




Ovido - Quiz & Flashcards