kikkipicki

Alla inlägg under mars 2011

Av Nikkie - 1 mars 2011 12:24

sry om jag inte bloggat på länge men de har vart ganska mycket hemma och så! 

men nu är jag tillbaka ^^ iaf nu sitter jag i skolan och har svenska vi ska redosvisa lite från våran praktik men i små grupper som tur är gillar verkligen inte att prata framför " hela " klassen :/ men kanske måste börja vänja mig vid de ^^

idag ska jag vara med Vickan och kanske Lollo vet inte än men de blir säkert så eftersom alla dagar är lika varandra! ;) 


efter skolan ska jag och Vickan åka och kolla på hörlurar på biltema de vart ganska billiga men ska kolla om de passar mig ;) sen blir de väl att åka till gården där vi ska chilla lite kanske käka pizza och bara vara ! <3 men nu måste jag fortsätta med svenskan så ajg blir klar innan vi ska redovisa >< // kys til dig ;* <3





Ovido - Quiz & Flashcards