kikkipicki

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Nikkie - 10 mars 2011 07:54

idag är inte en alls bra dag asså! fy f*n säger jag bara.. fattar inte att allt detta har hänt?!! kan verkligen inte de sen verkar de som att du bara vill få med mera folk att vara sur på mig men inte ens du har anledning att vara sur på mig! fattar inte de usch jag blir bara sur när jag tänker på de... sen finns de dom som är j*vla idioter som ska frågsätta allt man säger! de är inte okej bara svara på de inte rena motsatsen va f*n..alla säger en sak men tror f*n de är de andra ! 


nej nu ska jag sluta klaga över allt! idag är de torsdag och det är den sämsta dagen på hela veckan bara tråkiga lektioner..men men sen i eftermiddag ska jag dra ner till ED och träffa Lollo inte så ovanligt eller ? :P japps nu blir de matte ska försöka koppla bort allt annat och koncentrera mig xP // kys til dig :* <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards