kikkipicki

Alla inlägg under februari 2011

Av Nikkie - 6 februari 2011 17:28

Av Nikkie - 6 februari 2011 12:56

nu är de söndag och de är ett himla härligt väder ute (Y) mkt sol och nästan plus-grader! det gillas för jag vill inte ha mer snö nu usch asså :O aja idag blir de att grilla lite korv ute med familjen sen typ sitta vid datorn senare ikväll ska man väl träffa Lollo som vart borta hela helgen.! men nu på morgonen har jag städat mitt rum mkt fint blev de! :P känner mig riktigt stolt ju! ;) här kommer ännu en gammal bild på mig (a) :P // kys til dig ;* <3

 

  

Av Nikkie - 5 februari 2011 14:13

nu är de lördag och idag börjar melodifestivalen (Y) för j*vla najs asså så de blir att kolla på den med syster då ska vi laga mat och käka glass :P idag har de inte hänt så mycket mest att folk har varit väldigt sociala på sms det gillas ;)// kys til dig ;* <3

  

Av Nikkie - 4 februari 2011 19:12

nu så är man igång med blogen igen! men måste sitta vid den " gammla " datorn... aja dator som dator lix!


så nu har jag käkat lite tacos med familjen så nu blir de att " dygna " vid datorn inatt jag och vickan slog vad om vem som kommer sitta uppe längst :P får väl se hur de går :S snart är praktiken slut som tur är vill bara ha lov nu så man kan sova länge på morgonen och sen kunna träffa massa kompisar och ha lite kul :D


men i alla fall kollade igenom alla bilder på denna datorn herregud va längesen de var här kommer iaf 1 bild det kommer väl flera sen :P


// kys til dig ;* <33  

Ovido - Quiz & Flashcards