kikkipicki

Alla inlägg under februari 2011

Av Nikkie - 17 februari 2011 10:35

idag ska man då dra till Öland! de kommer bli jätte kul att träffa iaf nästan alla :)

 

igår var man på stan hela dagen sen stack vi till gården där de var massa roliga männsikor! haha bara för kul. jag måste oxå få skriva att lovet har gått väldigt fort! men de gör inget för mitt lov har spenderats med de mest underbaraste <3 //kys til dig ;* <3

 

  

Av Nikkie - 15 februari 2011 16:36

tack girls för en super trevlig kväll/natt i gränna ^^ hade de as mysigt men de vart kallt som f*n usch!

aja nu är jag hemma och har varit i stan redan 2 ggr idag och de ska bli den 3:dje oxå :P haha lite kul men man har inget annat för sig på lovet så blir de kompisar och nästan Party varje dag ^^ as kul är de =) snart blir de att åka till a6-center med mamma och kanske ska träffa Vickan :) sen senare blir de att va med Lollo och " kolla " film blir väl att flumma gärnet som vanligt då :P // kys til dig ;* <3

 

  

Av Nikkie - 14 februari 2011 11:48

idag är de alla hjärtans dag och den kommer spenderas med as härliga Girl´s ;) de kommer bli så jäkla kul :D nu håller jag på att packa väsk(orna) för en trip till gränna :) haha de blev lite saker ändå att ta med trodde de skulle få plats i resväskan :/ Oops inte alls.. :P jag bara längatr så jäkla mycket tills i eftermiddag då de smäller! och jag vill bara glömma alla bekymmer som tynger just nu :/ hoppas att de försvinner snart bara följa tiden och leva livet som de borde levas...// kys til dig ;*

 

  

Av Nikkie - 13 februari 2011 18:25

trodde vi var vänner men de verkar inte så på dig...f*n varför gick jag på ditt fula spel allt blir bara värre för varje dag! du ljuger mitt framför mig och du fattar inte att jag blir sårad nej nej du fortsätter att ljuga!! hatar dig ska du veta f*n för dig...:/ vi var vänner och skulle vara de men du sabbae chansen så skyll dig själv!

 

jahopp nu fick jag de skrivet iaf blir bara så himla sur på männsikor som ljuger mitt framför mig är de inte fel? men jag vet att jag klarar mig utan dig..

 

nyss hemkommen från en liten promenad när sanningen kom fram men nu tänker jag glömma de och fortsätta livet utan bekymmer!!

 

  



Av Nikkie - 13 februari 2011 11:38

kom nästan nyss hem från en galen kväll/natt med as härliga personer (Y) hade jätte kul :D hoppas de kan göras om ^^ men nu är jag hemma och har käkat lite och nu blir de väl att ta de lugnt nästan resten av dagen ;) får väl se vad som händer till kvällen eftersom de är loov nu och man är ledig kan man göra nästan vad som helst :)// kys til dig ;* <3

 

  

Av Nikkie - 12 februari 2011 15:16

Av Nikkie - 9 februari 2011 15:50

asså ni fattar inte vad tråkigt jag har de just nu :O de finns verkligen inget att göra!! asså shiit... men idag var de sista onsdagen på praon som tur är vill inte ha mera prao nu kanske för att de snart är lov jippie!! :D nu blir de väl att sova en liten stund innan syster kommer hem :/ då blir de liv de ska jag lova :P // kys til dig ;* <3

 

  

Av Nikkie - 7 februari 2011 13:08

usch jaa blev en tidig morgon idag med kl 5:00 är liite tidigt bara o.O men men man frå ju sluta tidigt iaf.. nu är jag hemma och ska ta de lugnt i typ 30 min till sen ska jag ner till stationen och möta vickan! sen lite senare ska vi in till stan och käka med Lollo men vi vet inte vart än :P de lär vi märka!

nu ska jag äta lite mat som mamma lagat vårrullar eller höstrullar som vi sa när vi vart små xP // kys til dig ;* <3

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards