kikkipicki

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Nikkie - 29 december 2010 18:42

nu är jag bara så himla sur/arg!! orkar f*n inte med det här mera nu.... jag säger bara en sak håll koll på dina kompisar!!! :S


aja nu passar man dom " små " liven <3 så nu sitter vi och äter toscamuffins som jag bakade innan idag ( mums ) <33


  


// pussar till er ;* <3

Av Nikkie - 29 december 2010 11:26

har inte kunnat skriva så mycket i bloggen denna vecka. för jag har varit med lollo, vi var på stan och lite så. =) nu när man suttit uppe hela natten typ och upp tidigt som attan blir det att man är helt seg nu :/ men har varit ute en stund idag så lite pigg blev man allt :P


nehepp nu blir det film och en varm filt resten av dagen tror jag?!! 


  


// puss till er ;* <3

Ovido - Quiz & Flashcards