kikkipicki

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Nikkie - 24 december 2010 23:30

varför fattar du inte vad jag vill när jag säger det öga mot öga!!

det kommer lösa sig säger dom men det gör ju f*n inte det bara bråk hela tiden... orkar inte med det liv jag lever!!


ville bara att du skulle förstå

- I´m sorry for that <3



  


nu blir det sängen efter en sån " stressig" dag xP // puss till er ;*

Av Nikkie - 24 december 2010 14:47

nu har man ätit lite mat som man själv har lagat    känner mig lite stolt för det blev jätte gott    aja snart blir det Kalle anka om man orkar stå ut annars blir det film med lite lusse fika =) fikan består av lussekatt, pepparkakor och kaffe med caramel smak ( mums ) ha det bäst (K) // pussar till er <3




  

 en liten bild från min och Lollos fotodag ;*




Av Nikkie - 24 december 2010 09:48

  


God jul till er alla! =)

jahopp då var det julafton men jag firar inte jul så idag blir det en ensam dag hemma. det blir nog ett varmt bad och en mysig film (Y)


men hoppas ni kommer ha det bra med familjen och mys så mycket ni kan <3


pussar till er (K)

Ovido - Quiz & Flashcards