kikkipicki

Alla inlägg under juli 2014

Av Nikkie - 30 juli 2014 08:26

Godmorgon!

Jag har lite problem att skriva inlägg från mobilen så ska försöka få tag i en dator så jag kan skriva lite. Om dessa veckor som vart :)

Av Nikkie - 4 juli 2014 12:10

Hallojsan!

Fick sluta tidigt idag inget man klagar på en fredag som denna :) allting känns så himla bra och jag är glad! Ikväll ska vi fira elli som fyllde år i veckan så de kommer bli riktigt kul :D
Imorgon (lördag) vet jag inte riktigt än vad som händer :p men kommer alltid på något :) nu blir de hem åh vila ska måla naglarna också känner att de behövs nu :p hehe!!

Av Nikkie - 2 juli 2014 15:22

Halloj!

Sitter just nu på bussen hem och lyssnar på nostalgilåtar och tänker på allt bra som hänt och kommer hända :)
Idag var de skola som vanligt fast har vart sjukt jäkla trött hela dagen.. känns som att jag somnat till hela tiden men ändå vart delaktig i lektionen :p så när jag kommer hem till älsklingen blir de att slänga sig i soffan åh slappa lite.

Igår var de också skola som gällde sen på eftermiddagen/kvällen så träffade jag vickan så vi åkte in t stan och fikade åh snappade upp lite nytt som hänt :) stötte på lollo och elli också :) mycket trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards